Hundpsykolog examen

22.11.2019

Under det senaste året har jag suttit på skolbänken, jobbat med projekthundar med så skiftande problem som hög stress, rädslor och aggressivitet samt hållit kurser i hundmötesproblematik och antijakt. Häromdagen tog jag äntligen examen och är nu certifierad hundpsykolog. Det känns otroligt bra att äntligen ha papper på kunskapen, även om jag praktiserat under lång tid. Just denna utbildning är den som gett mig absolut mest. Så många gånger träffar jag hundar verkligen behöver hjälp att landa i sig själva och hundägare som skuldbelägger sig själva för saker som dom faktiskt inte har kunnat påverka. Att kunna släppa dåtid och istället hitta vägen till en ny, bättre framtid, ja, det är fantastiskt! Det finns alltid nya saker att lära sig, bara man fortsätter att vara nyfiken!


© Tinas Tasseri AB, tina@tinastasseri.se, 070-337 02 20. Företaget innehar F-skattsedel.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång